Sie benutzen einen alten Browser.

Bitte updaten Sie Ihren Browser damit Sie diese Seite so sehen, wie wir das geplant haben ...

DE

Wir freuen uns auf deinen Besuch!

Basel 1

Jessica

Filialleitung Basel 1 (F/D)

After graduating in cosmetics with the "Preuvet Professionnel d'Esthétique" in 2000, I worked for a large cosmetics chain in Mulhouse for over 15 years. For the last five years I was the site manager and led a team of 6 beauticians. As a trainer, I was also responsible for the training and further education of the nail stylists. Since August 2019 I'm a passionate beauty lounge lady.

What sets me apart is my efficient and precise way of working. I work very routinely and quickly. My passion are the perfect gel and shellack nails and hair removal with warm wax. For Lashlifitngs and Pedis you are also in good hands with me.

Your Jessica

Sarah

Basel 1 (F/EN/D)

Die Ausbildung zur Kosmetikerin habe ich 2016 abgeschlossen und habe mich weiterbilden lassen bis zum "Breuvet de Maitrise", ein Master Zertifikat in kosmetik welches der höchste Abschluss in dieser Branche darstellt und mich auch qualifiziert, Kosmetikerinnen in der Schweiz auszubilden. Ich habe die letzten Jahre im Institut Beringer gearbeitet und bin seit Mitte Mai 2021 in Basel an der Grenzacherstrasse für Sie da.

Am liebsten mache ich perfekte Shellac Nägel, Pedicuren und Lashextensions. Für mich gibt es ausserdem nichts Schöneres, meinen Kundinnen ein entspanntes Beautyerlebnis zu bieten, indem ich ihnen mit einer Massage Muskelverspannungen löse oder mit einer Gesichtsbehandlung den perfekten Glow ins Gesicht zaubere.

Ich freue mich, nun einen Teil des Teams der Beautylounge Ladies zu sein und freue mich darauf, auch Dir eine verwöhnende Spa Pediküre oder eine Wellness Maniküre anbieten zu dürfen.

Deine Sarah

Stella

Basel 1 (F/D/EN)

I joined the beauty lounge team in Basel on July 2nd, 2020, which I'm super happy about. Before that, I worked as a beautician in a large company in France for 7 years. Spa treatments (manicure and pedicure with Shellac, massages and face treatments) are my great passion. I also have years of experience with waxings.

I finished my training as a lashexpert in December 2020, because I am very fascinated by the beautification around the eyelashes, and I like to constantly learn new things and always want to develop myself further. I am now very happy to offer you this treatment.

I look forward to welcoming you to our place soon.

Your Stella

Cindy

Basel 1 (D/EN/K)

A long time ago I completed my apprenticeship as a hairdresser EFZ and also offered cosmetic services in the salon. Since I developed an allergy to the dye, I retrained to become a beautician. For the last few years I have been working as a self-employed beautician in Zuchwil and because of love I moved to Basel in the summer of 2021.

My absolute specialties are the perfect gel nails including decorations, pedicures and laser extensions. I was also trained in brow styling and am passionate about making powder brows. All body and facial treatments with equipment are also my passion and I am pleased that a few of my long-standing customers from the Solothurn region continue to make the journey and let me pamper them in Basel.

Your Cindy

Marine

Basel 1 (F/EN/D)

It has always been my great passion to work as a beautician, which is why I completed my training as a beautician in France in 2009. After that, I was able to gain a lot of experience in various beauty salons and specialized in gel modeling, manicures and pedicures as well as waxings. With my high demands on the perfect result, I'm in exactly the right team since 2017, the Basel Beautylounge.

The beautification of my valued customers through my many years of skill gives me great pleasure every day. I work every day except Tuesdays in Basel 1.

I look forward to your booking with me :-)

Your Marine

Julie

Basel (F/IT/D)

Meine Leidenschaft war es schon immer, andere Menschen mit Kosmetischen Treatments zu verwöhnen. Nach meinem Abschluss zur Kosmetikerin im Jahr 2016 habe ich bis vor Kurzem eine Filiale einer grossen Beautykette in Frankreich geleitet und bin seit Mitte Mai 2021 ein fixes Mitglied der Beautylounge Ladies in der Bäumleingasse in Basel.

Zu meinen Stärken gehören Waxings, die perfekten Gel Nägel und Pedicuren. Zudem habe ich ein Zertifikat für Lashextensions abgeschlossen und möchte mmich in diesem Feld weiterhin verbessern. Ausserdem liebe ich es, effizient zu arbeiten und freue mich sehr, Dich bei mir an der Bäumleingasse begrüssen zu dürfen.

Deine Julie

Mélanie

Stv. Filialleiterin Basel 1 (F/D/EN)

After completing my master’s degree in marketing, I decided to retrain as a beautician in 2016. I'm working on the job since 2017 and I have endless fun fulfilling my customers' big and small beauty wishes every day. As I speak several languages fluently, I am also very popular with our international clientele.

In addition to Shellack manicures and pedicures, my favorite beauty treatments include waxings, facials and massages. Most recently, I specialized in permanent hair removal with our SHR laser and am happy to advise you comprehensively on this topic. I am very happy if you book an appointment with me in the future.

Your Mélanie

Juliette

(F/EN)

Meine Ausbildung als Kosmetikerin habe ich im Jahr 2020 erfolgreich abgeschlossen. Bis vor kurzem arbeitete ich als Kosmetikerin in einem grossen Kosmetikinstitut in Frankreich. Seit August 2022 unterstütze ich nun das Beautyteam in Basel.

Schon als Kind habe ich es geliebt, meine Nägel zu lackieren und ich habe schon sehr früh entdeckt, dass mich alles was mit Beauty und Körperpflege zu tun hat begeistert. Zu meinen Lieblingsarbeiten gehören besonders schöne Gel- und Shellacknails. Auch bin ich auf das perfekte Waxing spezialisiert. Es macht mir grosse Freude einer Arbeit nachgehen zu können, welche für mich seit jeher eine grosse Leidenschaft darstellt.

Ich freue mich auf Dich.

Deine Juliette

Pascal

Basel (F)

For over 20 years I have been working as a hairstylist in Basel and I still have an absolute passion for hair.

Especially the natural trends are very appealing to me. I’m now also welcoming my standing costumers at Bäumleingasse 22, right next to the Beautylounge Fünf in Basel.

Yvie

D/EN

Für mich war immer klar, das mich mein Weg in die Kosmetik führen wird. Da mir Wohlbefinden im eigenen Körper, gesunde Schönheit und aktuelle Beauty-Trends aus aller Welt schon immer interessiert haben. Nach meinem Abschluss wollte ich eintauchen in die professionelle Welt der Kosmetik. Als Praktikantin in der Beautylounge kann ich genau das alles hautnah erfahren und erleben. Ein wunderschöner Ort, und bin froh Teil dieses Teams zu sein.

Deine Yvie

Cassie

(FR/D)

Im Jahr 2020 habe ich die Ausbildung zur Kosmetikerin in Frankreich mit dem "CAP Esthetique" abgeschlossen. Seither habe ich in einem Kosmetikstudio in Frankreich gearbeitet und mich vor allem auf Gel Nägel und Waxings spezialisiert.

Mein Steckenpferd sind Full Body Waxings und diverse Gel Nails. Auch Lashliftings und Brauen in eine perfekte Form zu bekommen ist für mich eine Leidenschaft und ich freue mich jeden Tag aufs Neue, meine Kundinnen und Kunden mit einer entspannenden und perfekten Dienstleistung zu verwöhnen. Natürlich bediene ich unsere Kundschaft auch gerne mit unseren Basis Behandlungen wie Manicure und Pedicure.

Buchte einen Termin bei mir, ich freue mich auf dich.

Deine Cassie

Basel 2

Karen

Filialleitung Basel 2 (D/F)

After my apprenticeship as a cosmetics specialist in 2004, I worked as a beautician in the Beauty & Nail division. Most recently I worked in a professional cosmetic studio in Basel for several years. Since May 2018 I'm an integral part of the Beauty Lounge Ladies in Pratteln.

Thanks to my additional training in microblading, laser treatments and facial cosmetics, I can offer you a wide range of treatments. It is important to me to always stay on the ball and always do my work correctly. The perfect lashes and nails are also a matter of course for me.

Your Karen

Vanessa

Basel 2 (FR/EN/D)

I am a nail and beauty stylist since 2005 and I'm a beauty lounge lady since the beginning of April 2019. The years before I've worked in France as a store manager in a large beauty salon. A top facial treatment as well as perfect gel nails, a soothing Shellac manicure or pedicure are a matter of course for me.

I work in the store on Bäumleingasse every day except on Fridays and I would be delighted if you came to visit me. You are guaranteed a top job.

Your Vanessa

Andréa

Basel 2 (F/E/D)

Vor nunmehr acht Jahren habe ich meine Berufung gefunden. Ich bin begeistert von der Welt der Schönheit und des Wohlbefindens und engagiere mich ausserordentlich gerne für die vollste Zufriedenheit meiner Kundinnen und Kunden.

Bis vor Kurzem arbeitete ich in einem Kosmetikinstitut in Frankreich. Meine Leidenschaft sind Gesichtsbehandlungen, Depilation und Gel Nails. Vor 3 Jahren habe ich mich zusätzlich zur Lashstylistin ausbilden lassen und zaubere meinen Kundinnen mit Lashes einen tollen Wimpernaufschlag. Seit Mitte Mai 2021 bin ich ein festes Mitglied des Beautylounge Teams und freue mich, wenn ich meinen Kundinnen und Kunden mit meinen Beautyskills den Tag etwas versüssen kann.

Ich finde es wichtig, dass ich mich weiterentwickeln kann und bin zur Zeit sehr intensiv daran, meine Deutschkentnisse zu verbessern. Ich freue mich darauf, Dich in unserem Haus begrüßen zu dürfen und meine Fähigkeiten für Dich einzusetzen.

Deine Andrea

Caroline

Basel 1 (F/EN/D)

Meine Ausbildung als Kosmetikerin habe ich im Jahr 2016 erfolgreich abgeschlossen. Bis vor kurzem arbeitete ich als Kosmetikerin in einem grossen Kosmetikinstitut in Frankreich. Seit März 2022 unterstütze ich nun das Beautyteam in Basel 1.

Schon als Kind habe ich es geliebt, meine Nägel zu lackieren und ich habe schon sehr früh entdeckt, dass mich alles was mit Beauty und Körperpflege zu tun hat begeistert. Zu meinen Lieblingsarbeiten gehören besonders schöne Gel- und Shellacknails. Auch bin ich auf das perfekte Waxing spezialisiert. Es macht mir grosse Freude einer Arbeit nachgehen zu können, welche für mich seit jeher eine grosse Leidenschaft darstellt.

Ich freue mich auf Dich.

Deine Caroline

Adeline B.

(F/EN/D)

Seit 2010 bin ich staatlich geprüfte Kosmetikerin und arbeitete die letzten 12 Jahren in Frankreich in einem Kosmetikstudio bei dem ich mich laufend weitergebildet und auf verschiedene Dienstleistungen spezialisiert habe. Seit Mai 2022 unterstütze ich das Team an der Grenzacherstrasse mit meiner Leidenschaft für Kosmetik.

Meine Leidenschaft gillt dem Permanent Make Up. Ich liebe es, das Äussere Erscheinungsbild eines Menschen mit meinen Fähigkeiten zu unterstreichen und zu unterstützen. Natürlich verhelfe ich auch gerne deinen Wimpern zu neuem Schwung mit unserem beliebten Lashliftung oder ich verwöhne dich mit einer ausgiebigen Massage. Wenn du dir deine Naturnägel mit Gel verstärken möchtest, dann bist du auch da bei mir an der richtigen Adresse.

Meine Kundschaft schätzt mein exaktes und speditives Arbeiten, wobei ich meinen Kundinnen immer mit einem Lächeln begegne.

Schau bei uns auch spontan vorbei, ich freue mich, Dich bei uns begrüssen zu dürfen.

Deine Adeline

Dr. med. S. Lüdi

(D/EN/F/IT)

I grew up in the region of Basel and completed my medical studies at the University of Basel in 2013. After many years of plastic surgery training at various clinics in Switzerland, I work as a specialist in plastic, reconstructive and aesthetic surgery and am the holder of both the Swiss specialist title (FMH) and the European specialist title (EBOPRAS).

From January 2023 I will take over the Praxisklink am Rhein AG in Basel and offer the entire spectrum of plastic-aesthetic surgery there and the procedures can be carried out directly in the clinic thanks to the clinic's own operating room. In addition to my passion for breast and facial surgery, I’m specialized in aesthetic treatments including Botulinum toxin and hyaluronic acid.

It is very important to me to respond to the wishes and individual needs of my patients and to achieve absolutely natural treatment results.

Since the highest level of professionalism, quality and naturalness is the top priority for both me and the Beautylounge, I am very happy about the new cooperation.

Chiara

D/IT/EN

Seit dem ich denken kann mag ich die Kosmetik und alles was damit zutun hat. Für mich kommt daher nur ein Beruf in Frage, der Beruf der Kosmetikerin. Nun mache ich ein Praktikum bei der Beautylounge, und diese Entscheidung war genau richtig für mich. Ich freue mich sehr praktisch lernen zu dürfen, in einem schönen und und professionellen Umfeld.

Deine Chiara

Stella R.

(FR/D)

Oberwil

Anna

Filialleiterin Oberwil (F/D/EN)

Since graduating with the "Prevet Professionnel Esthétique" in 2001, I'm working as a beautician. With over 16 years of professional experience, I really enjoy working on the customer every day. Gel nails, facials, pedicures; with me you are in good hands.

In 2013 I trained as a permanent make-up stylist. Whether the perfect lip contour, a drawing of hairs for an authentic eyebrow, I love to support the natural facial features with the optimal drawing of colors and shapes. I'm looking forward to your visit.

Your Anna

Charlotte

Oberwil (F/D/EN)

I completed my training as a beautician in France in 2009 and since then I'm focused on gel nails, shellack nails as well as laser lifting and tinting. My skills also include teeth bleaching, which is in great demand by our valued customers.

I'm supporting the Beauty Lounge team in Oberwil since November 2019 and I look forward every day to welcom my customers with my cheerful and courteous manner.

I am very happy if you book your next appointment with me.

Your Charlotte

Adeline

Oberwil (F/D)

Thanks to my many years of experience as a beautician (I completed my training in 2003) I can offer my customers a wide range of beauty services. From gel modeling to Shellac manicures and pedicures or facial treatments and waxings, I offer my customers in Oberwil an all-round wellness program.

I carry out my work with passion and precision, because it is important to me that the customers feel comfortable with me and receive a perfect result. I am happy to advise you on all of our services.

I look forward to seeing you in Oberwil soon.

Your Adeline

Céline

Oberwil (F/D/EN)

Since my apprenticeship as a beautician with the "Preuvet Professionnel" in 2010 I've worked in a large beauty salon in Mulhouse. Since November 2017 I'm an established team member of the Beauty Lounge in Basel 1.

My way of working is particularly efficient. I am particularly quick when it comes to hair removal, manicure, pedicure and gel nails. I am also passionate about laser liftings and laser extensions. Since my further training in the field of Lashextentions "Volume Look", I have been conjuring up beautiful eyelashes for my regular customers. I would be happy to see you soon.

Your Celine

Virginie

Oberwil (F/D)

Ich bin seit 2004 Kosmetikerin mit Leib und Seele. Im Jahr 2010 habe ich den "Master in Kosmetik" in Frankreich abgeschlossen und darf nun auch Kosmetikerinnen ausbilden in der Schweiz. Seit Mitte April bin ich ein festes Mitglied des Beautylounge Teams in Oberwil.

Zu meinen Leidenschaften gehören kosmetische Gesichtsbehandlungen, Massagen und verwöhnende Pedicuren. Es ist immer wieder schön zu sehen, wie meine Kundinnen und Kunden meine langjährige Berufserfahrung schätzen und sich gerne von mir verwöhnen lassen.

Ich freue mich, wenn du dein nächstes Treatment bei mir in Oberwil buchst.

Deine Virginie

Ymenn

(F/EN)

Im Jahr 2015 habe ich meine Ausbildung als diplomierte Kosmetikerin in Frankreich abgeschlossen. Parallel dazu die Ausbildung als Nailstylistin. Danach arbeitete ich zwischen 2015 und 2021 als selbständige Kosmetikerin in Haut Rhin um meiner Leidenschaft nachgehen zu können.

Seit fünf Jahren bilde ich auch Kosmetikerinnen in Sachen Gel Nails aus. Da ich ein neugieriger Mensch bin und mich die neusten Trends und Weiterentwicklungen immer interessiert haben, habe ich die Nailtechnik perfektioniert und freue mich jetzt, die Teams auch intern zu schulen. Während meiner Laufbahn als Kosmetikerin habe ich ausserdem eine Leidenschaft für Lashextensions entwickelt. Ich freue mich, seit mehr als 4 Jahren meine Kundinnen mit den perfekten Wimpern zu beglücken und ihnen mit der Volumen oder der 1:1 Technik einen bezaubernden Wimpernaufschlag zu schenken.

Ich freue mich, dich auch bald bei mir in Oberwil bedienen zu dürfen.

Deine Ymenn

Irina

(UKR/EN)

Ich habe im Jahr 2012 in der Ukraine meine Ausbildung als Nailstylistin abgeschlossen und arbeitete bis im Jahr 2021 in der Ukraine als Nailstylistin. Aufgrund der unsicheren Lage in meiner Heimat, entschied ich mich für einen Umzug in die Schweiz. Nun bin ich seit Frühling 2022 ein fester Bestandteil des Teams in der Beautylounge in Oberwil.

Meine sehr exakte und genaue Arbeitsweise wird von meinen Kundinnen in Oberwil sehr geschätzt. Ich habe mich auf die Russian Manicure und Gelnägel spezialisiert und es bereitet mir jeden Tag aufs Neue Freude, meine Kundschaft aus aller Welt zu bedienen. Ich freue mich, wenn Du einen Termin bei mir buchst.

Deine Irina

Letizia

D/IT

Sehr früh habe ich meine Leidenschaft für Kosmetik entdeckt. Bunte Nägel, Münder und gepflegte Menschen faszinieren mich. Meinem Traumberuf der Kosmetikerin/ Maskenbildnerin komme ich hier ein Stück näher. Ich fühle mich hier besonders wohl, alle Dienstleistungen sind auf dem modernsten Stand, und genau dass möchte ich erlernen.

Deine Letizia

Pratteln

Laura M.

(F/D)

Before I joined the Beauty Lounge team in March 2018, I've worked for over 10 years in a well-known beauty salon in France. Now I can serve our valued customers in the salon on the Steinenvorstadt.

With more than 11 years of professional experience, it is easy for me to respond to the different needs of customers. I work very precisely and quickly. Be it bikini waxing or gel nails, with me you will get the perfect result in top time. Let yourself be surprised.

Your Laura

Gwendoline

Filialleitung Pratteln (F/D/EN)

After six years in a nail and cosmetics studio in Basel, I'm now a permanent member of the Beauty Lounge Ladies since the beginning of 2018. If someone asks me which beauty treatments I prefer to do, the answer is very simple: All :-) I work in the beauty lounge in Pratteln and I am happy when I can put a smile on the faces of my long-term customers with my work.

My strengths clearly include nail modeling, Shellac manicure, laser extensions, permanent hair removal using SHR, microblading and cosmetic teeth whitening. I am looking forward to seeing you soon.

Your Gwendoline

Milena

Pratteln (D/KR/RU)

I am originally from Serbia, where, after four years of study, I successfully completed the medical school in 2012 in the field of cosmetic technician. I'm part of the ' beauty lounge girls since November 2018 and complement the team with my skills as a medical beautician, nail designer and masseuse.

Due to my in-depth training, I'm specialized in cosmetic facial treatments and gel nails. I also like filigree work very much. It gives me pleasure to always deliver a perfect job and to serve my customers to their complete satisfaction.

Your Milena

Angela R.

Pratteln (D/F/E)

Schon seit Langem habe ich den Wunsch gehegt mich umschulen zu lassen und Anfang April 2021 wurde mit der Anstellung in der Beautylounge der Wunsch zur Realität. Nach vier Monaten Intensivtraining habe ich Ende Juni 21 die drei internen Module für Lashlifting, Manicure und Pedicure inkl. Shellac erfolgreich mit Bravour bestanden.

Im August 2021 habe ich die Berufslehre zur Kosmetikerin EFZ erfolgreich gestartet um die ganze Produktpalette der kosmetischen Behandlungen kennenzulernen und diese auch Schritt für Schritt anwenden zu dürfen. Ich bin sehr bestrebt darin mich weiterzuentwickeln, Grundlagen genauer kennenzulernen und ausüben zu können. Ab Oktober 2021 werde ich wieder Trainee Treatments für die Module Augenbrauen und Waxings anbieten können.

Es ist schön zu sehen, wie wir in der Beautylounge unsere Kundinnen und Kunden glücklich machen dürfen und ich freue mich jeden Tag aufs Neue, einen Teil des Teams sein zu dürfen. Bis bald

Deine Angela

Sude

D / TR

Sarina

Pratteln (D)

Since I unfortunately developed an allergy to dyes, I was no longer able to pursue my originally trained profession as a hairdresser. But my great interest has always been in the beautification of people, which is why I dared to start my career as a nail designer at the Beauty Lounge in 2008.

I'm a permanent member of the beauty lounge in Pratteln for more than 11 years. After the birth of my twins in 2016, I took a three-year baby break and I'm back for my long-term customers in Pratteln since 2018. I will beautify your nails according to your taste with the usual precision and with a lot of commitment and cordiality.

Your Sarina

Alexia

Pratteln (F/D)

I have been working as a beautician in the Basel Steinenvorstadt beauty lounge since June 2018. Beauty has always interested me and during my further training as a nail stylist in 2013 I discovered my passion for perfect gel nails. I am also a certified epiloderm waxing specialist. If you have sensitive skin and cannot tolerate the regular waxings, the Epiloderm - Waxing System is just right for you. Let me advise you.

My customers appreciate my calm and structured way of working. Come by and book an appointment with me, I'm looking forward to you.

Your Alexia

Emma

D/IT/EN

Kosmetik begleitet mich seit meiner frühsten Kindheit. Mein Traumberuf ist daher Kosmetikerin und Maskenbildnerin. Einen Ort der Professionalität mit Know How und Hingabe habe ich mit Beautylounge gefunden. Hier mache ich nun ein Praktikum und fühle mich bestens aufgehoben, hier möchte ich gerne lernen.

Deine Emma

Reinach

Elise

Filialleitung Reinach (F/D)

I am a perfectionist and especially motivated to implement our customers’ special requests, be it sensitive nails or special decorations - I love the challenge.

To me seeing my customer leaving the studio happy and satisfied is paramount. That people recommend me confirms me in my perfect work-process and feels like an additional reward.

Stéphanie

Reinach (F/IT/D/EN)

My business expertise as a beautician allows me to work consistently, quickly and precisely. I love the daily contact with customers and that I’m able to offer the small gift of joy to my customers. Whether perfect gel nails, a pampering pedicure or removal of annoying hairs, I’m always motivated and pleased about the confidence that I receive from my customers.

I’m glad to offer a small time-out from the stressful life through my calm and even-tempered nature.

Natalie

Reinach (D/EN)

I’m a beautician EFZ, and a new and full member of the Beautyteam Fünf since the middle of April, 2016. My enthusiasm for this occupation gives me joy and drive to start every working day with a huge smile on my face.

Through my 20 years of experience as a beautician with my own lounge, I’m ready for every challange and it’s a wonderful feeling when my customer happily leaves my salon and also comes back again for several years because they’re satisfed with my precise and personal treatments.

Laetitia

Reinach & Pratteln (F/D/EN)

I have been practicing my dream job as a beautician and nail stylist for over 15 years and I'm a permanent member of the Beauty Lounge team since November 2016.

I am mainly specialized in cosmetic equipment and nails. Permanent hair removal using SHR, body tanning or cryolipolysis are part of my everyday life. Facials and gel nails are also part of my daily work. My demand for a perfect result is very high and my long-standing customer base is still enthusiastic about my work. I am happy day after day to make customers happy with my work.

Your Laetitia

Carla

Reinach (PT/F/D/EN/S)

I originally worked as a TV journalist in Lisbon before I came to Switzerland for love. It has always been my dream to train as a beautician, thats the reason why I decided in August 2018 to start the apprenticeship as a beautician EFZ at the beauty lounge. Now I'm about to take my final exams. My absolute strengths are all Shellac services such as manicure, pedicure and massages. I am also doing gel nails and facials.

I speak five languages fluently, which is particularly good news for our international customers. I am a rather calm personality and our wellness treatments therefore suit me very much. Being a beauty lounge lady and being part of the beauty lounge team fills me with a lot of joy and inspiration every day.

Your Carla

Maya

Reinach (D/E)

Im August 2020 habe ich die Lehre zur Pharmaassistentin EFZ begonnen. Leider habe ich schnell gemerkt, dass dies nicht der Beruf ist, in dem ich mich in. Zukunft sehe. Da ich den täglichen Umgang mit Menschen sehr schätze und ich schon immer Kosmetikerin werden wollte, habe ich mich für diesen Weg entschieden.

Zur Zeit bin ich ein Beautytrainee und werde meine Berufslehre Kosmetikerin EFZ im Sommer 2022 bei der Beautylounge beginnen. Ich freue mich darauf, Anfang Oktober mit der Ausbildung der internen Modulen Manicure, Pedicure und Lashlifting beginnen und für meine Trainee Kundinnen und Kunden da sein zu dürfen.

Ich freue mich auf euch!

Deine Maya

Michela

D/IT/EN

Kosmetikerinnen haben mich schon immer fasziniert. Ich wollte diesen Beruf genauer kennen lernen, auf der Suche nach einem geeigenten Praktikumsplatz fand ich die Beautylounge. Innovative Beauty-Trends, und modernste treatments waren bei der Wahl des richtigen Betriebs sehr wichtig für mich.

Seit August 2022 mache ich hier ein Praktikum und bin sehr happy, denn hier habe ich gefunden was ich gesucht habe.

Deine Michela

KBook online